17 Kasım 2017 Cuma

bebeklere etekli salopet



Coook uzun bir aradan sonra hepinize kocaman merhaba. uzun zamandır vakitsizlikten blogumla ilgilenemiyordum. 
son diktiğim bu etekli salopeti sizlerle paylasmak istedim.  cok tatlı oldu. daha henuz prova dışınd ag,iydirmeye vakit olmadı. ınsallah giydirince o sekilde de paylasırım sızınle


kuamasım evdeuzun zamandır hayat bulmayı bekleyen kot kumastı, cok sert olmayan yumusak bir kumas ama bu modelı daha ınce bir kumasla calıssam daha da kolay dıkılecektı cunku kat kat olunca kemer dikimi beni bıaraz zorladı. ama yine de kot kumasa nodelin yakıstığını dusunuyorum.

aslında model ıcın kıs mevsımınde oldugumuz ıcın ınce fitilli kadife de cok hos olur dıye dusundum ancak kumas almak yerine evdekı kumas yıgınlarımı da eritmek nıyetıyle bunu degerlendırdım.


kalıp ohmothermınedıy sitesinden. 2 yasa gore dıktım. kalıp yine cok basarılı tavsiye ederım.
dıkıs dıkmeyı sevdıgım kadar kalıp cıkarmaktan hoslanmıyorum. o yuzden buradan kalıpları hazırca cıkarmak ısıme gelıyor. 


gule gule gıysın bebegım.  hepınıze kocaman sevgilerımı yolluyorum.

instagram  @ilknurozyagmur
@ilkygmurbebe



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...